How جزیره کیش can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

در غرب جزیره کیش، مسیری برای پیاده روی وجود دارد که در این بخش از مسیر تندیس های زیبا و زیادی از بزرگان ایرانی چون پروین اعتصامی (شاعر بلند آوازه)، غلامحسین بنان(موسیقی دان و خواننده)، محمدتقی جعفری(علامه)، شریف لطفی(موسیقیدان)، حسین بهزاد(نقاش و مینیاتوریست) و بزرگان دیگری به منظور آشنا کردن گردشگرانی که به جزیره کیش می روند ساخته شده است.

موتورسواری و کارتینگ هم از تفریحات دیگری است که در این مجموعه می‌توانید تجربه‌شان کنید.می‌توانید در این مجموعه تفریحات دیگری مثل بانجی‌شوتینگ و پینت بال را تجربه کنید.

با هتل یار می توانید تصاویر، امکانات عمومی و ویژه هر هتل، نقد و بررسی هتل های کیش را مطالعه و انواع اتاق و سوئیت های آن ها را بررسی کنید.

مسمومیت الکلی ۳۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد/ یک نفر فوت کرد

مشاهده اتاق های بیشتر برای مشاهده بیشتر به راست بکشید. مشاهده جزئیات کامل هتل / رزرو

خطا در پرداختاعتبار شما برای پرداخت رزرو کافی نمی باشدبستن

مرتب سازی قیمت : پیش فرض بالاترین قیمت پایین ترین قیمت حالت نمایش:

پرداخت نا موفقخطایی در تایید اطلاعات واریز رخ داده است، درصورت کسر مبلغ از حساب شما، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت مبلغ به حساب شما بازگشت داده خواهد شدبستن

زمان و محل تولد سحر زکریا به تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۵۲در اراک برمی گردد. مادر این بازیگر، اهل شمال بود و اصلیت پدرش که به عنوان مهندس برق، فعالیت داشت؛ از اراک بود. همین امر باعث شد که سحر تا مقطع پنجم ابتدایی در شهرهای مختلفی زندگی کند.

برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد ۳ را به شماره ۳۰۰۰۲۱۴۳ پیامک کنید.

جستجو ویلا و اقامتگاه صفحه اصلی هتل های کیش جاذبه های گردشگری کیش آخرین هتل های رزرو شده در کیش

در سال‌های اخیر، دور درخت را با حاصر پوشانده و پارچه‌های گره زده را از آن باز کرده‌اند.

خطا در پرداخت اعتباریپرداخت رزرو با مشکل مواجه شده است، لطفا مجدد سعی نمایید.بستن

بوستان آهوان کیش یکی اطلاعات درباره جزیره کیش از جذاب ترین جاهای دیدنی کیش است، این بوستان با زمینی به مساحت ۲ هکتار در انتهای خیابان فردوسی جزیره کیش واقع شده است. در این بوستان به غیر از آهو چند گونه های دیگری از حیوانات مثل شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نیز نگهداری می شوند، ولی آهوها برخلاف سایر حیوانات که در قفس نگهداری می شوند، به صورت آزادانه در این پارک زندگی می کنند.

Report this wiki page